Vänner

Igår frågade en jätte snäll sjuksköterska om mina vänner har hört av sig till mig och jag sa till henne då att dem har annat för sig än att höra av sig till mig. Ibland har jag tänkt om jag nånsin har vänner som bry sig om mig? Jag har sagt till vissa om operationen och dem var glada för det men ingen alls har hört av sig eller ringt hur jag mår och hur har det gått? Betyder det då vänner eller betyder det ingenting alls.? Jag som alltid brydde mig om er t.ex om något har hänt osv så ringde jag och frågade om vad som har hänt och hoppas att allting går bra men vad får jag tillbaka när jag är tillbaka från sjukhuset? Varken en hälsning eller sms t.o.m men man kunde i alla fall kunnat sagt nånting eller hur och det skadas väl inte. Därför jag själv inte längre orka höra av mig till nån alls när ingen hör av sig till mig och jag vänta tills ni hör av er annars så är det inget nån mening att man är vänner right? Jag vet att alla har så mycket och göra, det förstå jag och jag skyller inte på det eller så men jag tycker att vänner ska höra av sig någon gång än aldrig höra av sig alls. Ni kan säga eller tycka hur ni vill men för min del så tycker jag att har vänner som er är en meninglöst. När min behandligen är färdigt tills sommaren så kom inte och säga att ni ångrade er eller vad det nu är så är det faktiskt försent att säga det än att säga det tidigare när man hade det jobbigt situation. Jag är i alla fall happy att har fått lära känna er men synd att jag inte har fått något tillbaks än ni har fått det från mig.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

JAG BRYR MEJ! :) och jag vill gärna veta hur allt har gått och hur du mår :) kram

2010-01-07 @ 04:48:33
URL: http://egoboi.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0