Saknar en viss person

Jag är glad att jag har lagt ner vissa personer förutom en viss person. Jag lärde känna den personen bara lite då och då i slutet av maj. För mig kändes som att vi har känt varandra länge och det som jag tycker bäst om den här personen är att den har personen har en full glädje och skratt. Jag har blivit frågad av vissa om den här personen är hon eller han och jag säger såklart att det är han. Vissa blir snea på det och säger: va? allvar? varför?! usch ju osv men för mig så tycker jag om den här personen för den personen är. Jag bry mig inte vad andra tycker eller säger om den här underbara personen :) Jag är faktiskt glad att jag har fått lära känna den här personen och jag förstå också verkligen om den personen's situation på ungefär bara. Du gör varenda person glad <3

Kommentarer
Postat av: NAN :3

Hej :) Allt bra med dig idag?

2010-01-14 @ 15:43:12
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: NAN :3

sv;Jo det är bara fint :)

Gjort idag då?

2010-01-15 @ 13:59:33
URL: http://naaaan.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0