Pausa ner bloggen ett tag

Jag ska inte bloggar på ett tag pga att jag inte vet vad jag ska skriva plus att det inte har hänt så mycket i heller så därför jag kommer inte att bloggar mer än idag.

<3
27/8-29/5-09
Jag började då på folkhögskola och jag kan säga att jag trivdes väldigt bra där samt fick man nya underbara klasskamrater och några andra från andra linjer också. Jag var faktiskt glad att alla tyckte om att jag alltid var självsäker med mig själv och jag alltid var en pratglad tjej. Just det! Jag minns också hur jag var kär och det var ju A men före A var jag då kär i J men vissa märkte lite att jag var mer intresserad av A för jag gillade hans skate stilen.
Men i allafall var det faktiskt kul och lära känna er alla men synd att vi alla har börjat glidit isär från varandra :(

Kommer det går ännu bättre år 2010??

Imorgon blir det förlängning och undra hur lång jag kommer att blir :P






Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0