A normal day today

Jag blir glad att faster är här (inte just nu) men i alla fall är jag glad att hon är här. Hon ska också sova över här för hon vill inte att pappa ska köra hem henne och sedan tillbaka. Awee, väldigt snällt av henne att tänka så :) Ni ser att jag har gjort en ny header och jag är i alla fall nöjd med min nya header.

Det är nånting som har förändras runt omkring mig. Jag har i alla fall blivit lite längre och ska blir lite längre till och sedan är det ju complete. Jag har små planerat lite med att jag inte ska börja plugga igen för det känns onödigt att börja mitt i mars - april och avslutningen sluta i juni så det känns väldigt onödigt för mig. Under sommaren kanske det blir en resa för mig till Vietnam och jag är inte 100% säkert på det riktigt ännu för det verka som att alla vill ser hur jag ser ut när jag har blivit längre och det låter som real makeover (hihi). Spännande ju! Om det inte blir nån resande så blir det flyttning till mormor och då ska jag börja små jobbar hos moster och då har mitt liv börjat på riktigt. I will be work, work and then go shopping :D

1 månad 8 dagar har jag varit rökfritt!
Jag är väldigt glad och stolt för mig själv att jag har slutat rökat pga ja, jag kan inte går ut och röka när jag har dessa tunga ställningarna på mig. Egentligen skulle jag nog inte har slutat ännu men jag gjorde för min skull och Mimpow's skull.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0