6 veckor kvar

6 veckor kvar blir jag 6 cm längre men om 2 veckor ska jag då ta ett rehjält diskussion med en läkare som ta hand om min behandling om varför jag inte kan blir 8 cm längre än bara blir 6 cm? Jag som fick höra att man kunde blir 10 cm längre men plötsligt säger ni helt annat sak om 8 cm och sedan 6 cm! Jag måste fråga och jag har faktiskt rätt att får svar från det. Jag har kämpat häcken ur mig av smärtsamt och jag klagade aldrig nånsin hur ont det än gjorde men för er känns som det. Jag kan bara säga några ord: IF I CAN SO I CAN DO IT! Ingen kan förstöra det för mig :)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Säg till på skarpen så kanske du får 20!!!!

2010-01-07 @ 04:49:26
URL: http://egoboi.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0