I'm back

Nyss trixat och fixat med min blogg så orka inte göra en "snygg" blogg så den får duga som den blev. Tja, det har inte hänt så mycket på sistone precis eller jo, nästa vecka ska jag kanske börja går i gips så jag slipper går med dem här ställningarna som jag har runt om båda mina ben. Snart 2 månader har gått och det har gått faktiskt fort tycker jag för min del. Jag har saknat festande och allt som jag har missat väldigt mycket så jag lova att jag kommer ta om det som jag har väl missat hihi.

Jag känner mig stolt, riktigt stolt alltså för jag verkligen har orkat med all smärtsam + hårda träningar. Det var så nära att jag nästan ville läggas ner det helt och hållet för det var väldigt, väldigt smärtsam men i alla fall har det gått över. Om jag inte hade tänkt på det noggrant så skulle nog de andra skrattat eller säga att jag eller vissa bara prata bullshit om min operation. Jag vet att det finns jätte många som nu vill ser hur mycket jag har förändras i längden men som sagt vill jag säga att jag är fortfarande den jag är och jag hoppas att ni tycker om mig för den jag är, som jag alltid har varit. Samtidigt så är jag glad att allt det värsta är över och jag är väldigt tacksam för den person som verkligen har stött och hjälpt mig med detta.. utan den personen så skulle inte min operationen blivit av. Jag känner mig som en ny människa och jag tycker så j'kla synd om vissa som ogillade mig, för jag visste att ni var avundsjuka för jag hela tiden får uppmärksamhet. Om man får uppmärksamhet så betyder det att man är omtyckt om andra, inte hatad av andra som vissa gör.

Jag vill bara säga att jag är tillbaka till bloggen och jag skriver när jag har tid annars så vet ni vart jag finns ;)

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0