Today was very fun then yesterday.

För 10 min sedan avslutade jag konversationen med Anh Ng inne på yahoo. Han kan verkligen skoja alltså han, han är rätt likt faster på det sättet hi hi. Jag sjöng för honom för det var längesen han har inte hört mig sjunga i 3 år så nu fick han höra det :) Han sa att jag sjöng likt som Thanh Thuy (har ingen aning vem hon är ens än gång?) och efter några minuter när jag skulle välja en annan låt så sa han att jag sjöng som Thanh Ngan och hon vet jag vem det är. Hon har en fantastik bra röst alltså hon kan sjunga utan att pausa t.o.m och det kan jag inte + jag blev nästan hes när jag sjöng 2:a gången men det gick bra ändå.

Gjorde om min header och blogg igår kväll så jag är riktig nöjd med det än det andra header som jag har gjort inne på photoscape men den här header har jag gjort både photoscape och photoshop. Ska nog inte ändra på det länge men det kan hända att jag ändra om några dagar hi hi.

2 dagar kvar och sen är det då höstlov!

Nästa vecka därpå är det då BDAY FEST hos LINNIIIIIIIZ!
PARTY PARTY!

See you maybe to later!

Puss puss S


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0