Today is your day. I hope all come be fine.



7.38 åker min buss från hemifrån så jag hinner bara skriva en snabbt inlägg :)

Just nu håller jag på att platta mitt hår samt fixar till mig.. jobbigt att man är tvungen att fixar till sig varje dag hihi. Måste ju alltid ser bra ut som möjligt än att ser ut som en monster utan make up, oh no!

9.00 då påbörja operationen och jag ska snacka med de lärarna på skolan om det så dem inte hela tiden undra varför jag ser ledsen ut? Men iallafall gör jag så gott jag kan annars så får dem ta det som det är. Det är ganska svårt att koncentera sig just nu när en mamma ska genomföra ett stort operation och man är i skolan, jobbigt är det som in i h*lv*te..!

Men nej, måste fortsätta det jag var och sen mot skolan!
Vi hörs senare <3

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0