Söndag!



3-4 timmar sedan var MP och hennes familj här och hälsade på oss en stund då innan mamma skulle åka till Lund för imorgon kl: 9.00 på morgonen ska hon då genomföra en operationen. Jag ville följa med men mamma sa att jag inte behövde samt grät jag när jag sa hej då till henne och önskade henne lycka till när jag skulle låsa dörren.

Det känns som att det är sorlig på något sätt men jag hoppas att allting kommer går bra, i really hope it!
Imorgon då skolan så får ser om man orka stanna kvar för det är svårt att koncentera sig just nu när mamma är in på sjukhuset. Jag önskar dig en gång till eller 1000 ggr till att önskar dig lycka till! Allways Mom <3

Fick lite små saker från MP och jag säger än en gång tack igen för du behövde inte verkligen köpa något när du åker till mig. Det känns konstig typ alltså ngai wa om du förstå vad jag menar :) Tack än en gång!!

Stor bråkade typ med T och innan så för 15 min sedan skrev han till mig: JAG GÅR OCH LÄGGER MIG NU, OK? Ok skrev jag då och han skrev: JAG KOM NYSS HEM OCH JAG HAR DRUCKIT SÅ JAG ÄR GANSKA FULL MEN JAG GÅR OCH LÄGGER MIG MEN VI HÖRS BXAA YEU. PUSS PUSS!!

Jag tänkte fråga honom varför han drack så mycket men äsch, jag bry mig egentligen inte om han dricker en massa eller vad det nu är. Har faktiskt små tjafsat om honom about money.. alltså, jag är så trött att allting ska handlar om pengar. Känns som han kanske har druckit med en tjej och säkert hon tjejen säger: anh oi.. anh buon de lam gi cho no met ha anh? uong voi em cho no vui di nhe. dung co buon nua nghe anh.

Jag ryser när jag tänker på det men vem bry sig egentligen om sånt. Orka slösar en massa energi på det :)

Nej, nu ska jag går ut och ta en cancer pinner :)

Puss puss S


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0