Ska natta med min i love you bear.

Jaha, halv 11 är klockan och jag som fundera vad jag ska göra imorgon? Hmm, kanske ska försöka får tag på A eller just det! Hon ska på yoga imorgon kväll så då kan hon absolut inte. Tråkigt när alla är upptagna när det är höstlov.. :/

Mamma ringde idag och jag då som vissa säger att jag har så bra hörsel men sanningen är att jag hör lite sämre än den andra för därför jag kan tolkar fel om någon fråga mig eller vilja prata med mig med nånting. Men i allafall hör jag bra ändå så spela roll om någon säger tyst eller börja skrika så hör jag ändå.

Mamma's operation har gått jätte bra har jag hört från pappa men det som låter så knäppt och lite skumt är att en läkare då som gjorde operationen sms det till min moster och skrev: operationen har lyckas.. och jag bara sa till min pappa: alltså, kan en läkare sms till dem nära anhöriga eller du kanske har hört fel som du bruka alltid göra. Min pappa bara: ja, han sms det till din moster och sa att allting har gått bra och jag bara sa till mig själv: du har nog hört fel för en läkare bruka alltid ringa och säga det istället liksom ja, hur kan en läkare har tid med att sms?

Ska nog gå och natta nu och drömma ac mong som Anh Ng alltid säger när han ska gå och lägga sig.

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0