Lördag.

8.30 var man då vaken och det är första gången under alla dessa år med lov har jag vaknat upp tidigt ang att jag skulle till tvättningen. Man tog då ett kopp kaffe som vanligt och höll på att halv sova då mitt på bordet för jag var så trött men jag blev lite piggare på några minuter.

Idag var jag då på Väla med kusinen och hela tjocka familjen. Som vanligt gick man då runt förbi en massa butiker först och sen då gick vi in ha ha. Det hände alltid då när jag är med på bilden hi hi. Jag köpte då ett nagellim som jag skulle sätta på mina lösnaglar och sedan göra gele fransk manikyr för min mamma då är utbildad till det + hon är också utbildad till frisör. Riktig skönt för mig faktiskt att slippa slösar en massa pengar på hår och naglar istället bara ber sin mamma att göra det så är det alltid gratis enligt bara för mig.

Limmet då som jag köpte och jag som var så korkad att jag inte läste noggrannt i heller för det stod inte bara nagellim.. det stod förstärkade nagellim :S skit samma tänkte jag då så jag försökte ändå limma ihop men det funkade fast funkade inte så bra för man måste hålla i lösnagel tills limmet torka. Jobbigt var det men det funkade i allafall men några minuter så tog jag bort det för det blev helt fel så jag få fixade det någon gång när jag har tid.


Senare då när jag kom så fick man ett messenger konversation meddelande och det var Anh Ng ^^
Han hade bytt ett ny nicknamn och addade mig osv..

Första gången idag hörde jag honom att prata i mic. Alltså, i 3 år har vi inte pratat in the real men idag kändes det som jag bara har hört honom prata i mic för första gången haha. Han blåster i mic och låtsas om mic funkade eller inte ha ha, så fult det var alltså. Vi cammade och så, så vid hans ben så såg jag 1 par ben som log ovan på honom och jag frågade honom då vem det var? Han sa då att det var hans rumskamrat och han sa att han kompis då är shysst, snygg och söt? Jag bara okej och sa till honom att tror du jag bry mig eller ha ha? Så visade han sin kompis då och som tur att jag inte såg hans kompis annars skulle jag nog gjort något dum eller kanske vilja spyr men så sa han också att hans kompis var tjock? Jag börja skrika på min kusin typ och sa vadå tjock? Tror nog att han menade att hans kompis var mullig eller tjock.. min kompis då tänkte fixar hans kompis till mig? Tss, han är ändå inte min typ samt så ser han ut som en skolpojke. Om han är mullig eller tjock så tackar jag ett NEJ för jag egentligen avskyr tjocka killar alltså visst, som vänner är det ok men annars så nej tack. Ni kanske säger att jag är elak men vem vill har en tjockis över sig när man ska typ har sex t.ex?

Ska nog titta på tv en stund och sedan natta :)

Puss puss S


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0