Kallt & värme.

Heej bloggen!

Vaknade idag vid halv 2 och jag bruka egentligen inte vakna sent sådär faktiskt men man har ju höstlov så passar på att sova lite extra länge hi hi.

En tråkig dag som vanligt i allafall för mig och jag som försöker sms till några men dumt är att har inga cash på mobilen så får ifall sms från parlino's website.

Innan idag så skulle jag snabbt titta om någon var online på yahoo men ingen var inne hix hix.. så istället kom det upp offline meddelande och det stod: du har lurat mig. jag känner mig besviken inom mig vet du det? Jag är så trött på den här situationen mellan mig och hunii alltså.. det var ju han som sa att jag inte behövde hjälpa honom och att han skulle ber någon annan att hjälpa honom + det var ok för honom så ger f'n då att acceptera som det är istället bara anklagar mig bara sådär. Tss, om jag skulle lurat dig så skulle jag har lurat dig för länge sedan samt varför tycker jag om dig så j'kla mycket då?! Tänk först och sen säga det istället säga en massa bullshit! Orka inte allt bråkande med dig längre. It's over so it's over!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0