Huvudvärk samt städa hela lägenheten.

Good morning everybody!

I natt var det värsta natt jag nånsin har varit med om! Jag sovde då vid halv 11 för jag var ganska trött så sovde jag kanske 1 timme så vaknade jag upp och var riktig pigg som om jag hade tagit någon slags drugs ha ha.

Jag skulle somna om igen men nej nej, det gick inte i heller och samt hörde jag dem i överste våningen höll på att banka och spika till klockan  4 på morgonen. Jaha tänkte jag då och fundera på att går upp till dem och klaga men jag vill helst inte vara otrevlig eller vara en kaxig bitch så jag liksom sket i det. Det fortsatte kanske om igen ca 5-10 min och jag som hade ont i huvudet också så jag gick ut till balkongen och tog några blossar.

Jag har klagat på dem på överste våningen om det eller jag ringde till han hyresvärden som håller i dem här lägenheterna men verka som han inte har pratat med dem eller så fattar dem som banka på inte swedish eller vad det nu det är. Riktig jobbigt och störande när man ska snart börja plugga och dem som ska går upp tidigt på morgonen så undra hur det skulle funka om dem där glasögon familjen sluta banka på eller inte.

Min kaffe är färdig nu och efter det när jag har tagit lugnt och ro så ska jag stor städa för om ca 3 timmar är Anh Bi Lau och Có här då. F'ck, utan miss Tööööö kommer jag har en riktig tråkig lov :'(

Puss puss S


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0