Höstlovet har redan börjat.



YEEES, höstlovet är här!

Har ingen vad man ska hitta på idag men ja, få väl se vad som hände :)

Nu måste jag fortsätta att prata med Anh Ng inne på yahoo men vi hörs senare ikväll!



Är helt rastlös alltså.. har ingenting och göra än att sitta här och blogga som en nörd hi hi. Det känns faktiskt lite tomt utan A när hon nu inte längre bor kvar här.. hon kunde ifall kunna flytta härifrån nu på söndag men mamma ville att hon skulle flytta pga att vissa en del saker + mormor & Co ska ju åka ner hit men jag trodde att dem skulle åka ner hit idag men nej nej. Onödigt att säga till A att flytta så tidigt.

Ni kanske undra varför jag la en bild på 1 paket ciggaretter?
Jo, det är ju för att det är en rosa färg på ciggaretterna + litet på paketet också.
Det är så fin med en rosa färg :D tycker jag i allafall.

Ha ha, fick ett meddelande från min mentor och sms stod det:
Ni har en STUDIEDAG på en måndag efter lovet och ni ska arbeta med eget arbete. MVH I.S

Göttsan!
1 extra ledig och då slipper man ju stressa en massa också hi hi.

Imorgon då ska man då stor städa innan mormor & Co åker men vet inte när dem åker men i allafall ska man då stor städa innan man slipper stor städa när släkten ändå ska åka ner hit. Jag kommer städa arsle av mig och man kan nog säga att jag städa som en galning samt. sätta på musiken högt så det hörs hela lägenheten.

Tja, fick i allafall pratat med anh Ng en stund men annars så bruka vi ju snacka i 3-4 timmar nästan varje dag. Han är rolig och shysst att snacka med också men imorgon då ska jag, anh Ng och Mp snacka tillsammans med varandra men jag undra hur det ska gå till? Mp kan inte skriva på viet typ, anh Ng kan skriva både viet och engelsk fast viet mera och själva jag då så skriver jag på viet bättre och förstå mycket då är det då engelsk.
Det kommer går i rökt alltså ha ha!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0