Happy day.



I 3 timmar idag har jag bara chattat med anh Nguyen alltså, MP och min kusin i Vn då. Fick ju hans email från MP och trodde att han hade glömt vem jag är men ifall kom han ihåg vem jag är. Jag själv då minns inte hur han ser ut ha ha för han har så många syskon så man vet ju inte vem är vem ens än gång men ifall nu vet jag hur han ser ut (tror jag). Han fick påminna mig och förklarade för mig hur han ser ut men han sa att han ser ut som anh Tot typ och jag bara: vay sao = jasså? Vi snackade om allt möjligt speciellt vi pratade viet-engelska med varandra för jag förstå inte så väl bra på vietnamesiska alltså meningar så var tvungen och skriva blandat hi hi.

Han blev faktiskt surprise and happy när jag meddelade honom inne på yahoo. Han trodde att jag hade glömt honom och jag som tänkte då: hur ska man kunna glömma sina kusiner i sitt hemland? jag glömmer aldrig nån om jag inte har träffat i många år eller vad det nu är + har faktiskt en jättebra minne ^^

Var tvungen att snacka med honom också om en grej som egentligen har löst sig. Äntligen förstod den personen som jag pratade med anh Ng om att jag tyvärr inte kunde hjälpa den personen med + just nu har jag andra viktiga saker som jag måste tänka på och det är ju min mamma som nu är inlagt in the hostpital. Jag tror den personen har tagit bort mig från yahoo fast han igår säger att han inte ska göra det men jag tror nog att han har gjort det. Ärligt, så bry jag mig inte om honom längre om vi fortf. är tillsammans eller ej för det risken får han ju väl ta och det kan jag absolut inte hjälpa med det. Om det är verkligen slut så är det väl slut för alltid :)

00.00 är klockan nu och jag som är så pigg så jag kommer nog inte kunna sova i natt ha ha men imorgon tror jag nog inte att det bli någon skolan för mig i heller som idag. Jag kan om jag känner för det men känns som jag har ingen ork alls när detta stora besvären är redan här och väldigt tungt känns det som.

Ska nog titta på tv och sen sova men vi hörs imorgon!

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0