About MT



° Real Name: Tran Thi Minh Tuyet

° Birthdate: October 15, Saigon, Vietnam

° Family members: Four sisters, two brothers.
Two older sisters are singers: Cam Ly and Ha Phuong, and four children

° Hobbies: Fashion, movies techniques, make up, cooking, swimming

° Dislike: Being dishonest

° Favorite Color: Warm, light colors

° Favorite Food: Vermicelli beef, banh xeo, bun mam, any food w/ mam.

° Favorite Movie: Pretty Woman

° Idol: Singer Ngoc Lan

° Favorite Actors: Luu Duc Hoa, Tran Ngoc Lien

° Childhood Goal: Became an actress

° Recent Goal: Forever remember in fans heart

° Future Goal: Have a happy family with well behaved children


Jag har sett henne i verkligheten med hennes syster CL när dem och andra artisterna åkte till Sverige år 1995 Sundspärlan och sjöng. Jag har hört om henne innan konserten men då hade jag en musik video som hon då sjöng tillsammans med sin syster CL och en kille som har exakt samma efternamn som mig LT (Lam Truong). Jag minns att jag alltid sjöng samt. som MT och hon hade verkligen en fin röst.. jag har alltid typ beundrat henne.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0