1 dag kvar.

YEES, imorgon så gäller det tror jag eller jag hoppas på det hi hi.
Imorgon kommer mormor & Có hit då måste jag då stooor städa alltså dammsuga + skura. Det kommer ta kanske 1-2 timmar för mig för jag är väldigt noggrannt med att städa om mina vänner kommer eller min x kommer på besök så måste jag alltid förbereda mig att städa :)

I natt drömde jag en dröm men minns inte riktigt vad jag drömde om faktiskt. För jag bruka komma ihåg mina drömmar men ibland glömmer man bort dem. Min mentor sa en gång till klassen för förra året då om man drömmer om en dröm som man verkligen kommer ihåg så ta man sig ner nånstans för att sitta lugn och ro och ta ett papper och penna och börja skriva vad man drömde/vad hände i drömmen? Det är faktiskt lite kuslig och grymt om man gjorde varje gång man drömmer.

Ska nog dricka upp min kopp kaffe och fixar nånting att äta.

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0