Tack Ng!

Awee, Ng frågade mig idag när jag fyllde år och jag sa då 13/9. Han sa någoting som gjorde mig oehört lite upprörd och plötslig sa han: jag ska sjunga happy birthday sång till dig och grattis iefterskott. Jag trodde verkligen inte att han gjorde det men han gjorde faktiskt. Det var faktiskt rart och gulligt av honom på något sätt men vet inte hur man ska beskriva det bara.. När du fyller år så ska jag skicka en present till dig. Jag sa till honom att han behövde inte köpa något present till mig alls och han sa att det är ett måste och han sa: om det inte vore dig så skulle jag inte köpa alls någon present. Så rart av honom att säga så :)

Det känns som mer än så men nej, om det som t.ex skulle blir mer än så skulle det nog aldrig har funkat.

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0