Söndag.

Imorgon skola och det dissar jag på direkten ha ha men ärligt så börja jag snart tröttna på plugget faktiskt. Vissa lektioner är inget allvarliga och dessutom vet inte lärarna som vi i klassen har då vad vi ska göra osv? Man blev trött på direkten på det + vi kommer till plugget för att vi ska lära oss och lär nånting som är nytt men nej nej, det blev som tvärtom.


Jag är så less på det här så jag vill bara spola tillbaka till 2008 och hur det kändes för första dagen på plugget då jag fick börja lära känna underbara och härliga människor som jag blev goda vänner med. Jag har så många underbara minne HT 2008 - VT 2009 och det speciella var när jag blev så kär i A. Varje gång jag såg honom i matsalen eller någonstans så börja jag byta min. Nästan hela plugget och hela skolan visste att jag gillade honom hi hi.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0