Saknad och älskad

Bye, bye plugget
Visst, lite sad att imorgon morgon måste till plugget och tar ett snabbt samtal med mentor om att man ska hoppa av från plugget. Det är inte så värst kul att går till plugget utan studiemedel från CSN när det sista jag fick var i august synd, att det hände bara sådär. Stödbidrag har jag ansökt men gick inte i heller så det är verkligen tråkig.

Mina gamla/nya vänner

Gamla vänner
Jag har fortfarande kontakter med några gamla vänner från förskola till högstadiet.
Vill bara säga att jag saknar er otrolig mycket och ni ska får veta att ni alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
Det bästa minne från er var när vi satt och pissade utanför polishuset. Ha ha, sorry men det är det bästa och roligaste minne som jag nånsin aldrig kommer att glömma. Ni vet att jag alltid älskar er väldig mycket :)

Nya vänner
Mina underbara och älskade vänner från TF från förra året. Jag trodde aldrig, aldrig att jag kunde får så underbara, roliga, gulliga och snällaste vänner HT 2008- VT 2009. Vi alla var som en riktig familj och vi snacka, skämtade och ibland hände det ju hända lite bråk/tjafs. Vi var helt olika och det var det som fick oss att vara som en hel familj.

Ska nog gå och lägga mig men lova nog att jag kommer inte kunna sova gott i natt när allt skit har kommit upp idag. Bättre att tänka på postiv än negativ.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0