Lördag kväll!

Lördag kväll och imorgon då söndag.. det har varit en lugn helg för mig i allafall samt ganska tråkig utan att har någon som man kan skämta och mobba med som Ng t.ex hi hi. Han fick mig att tro på honom också! Jag då som hela tiden prata om hans girl med honom och han hela tiden ska nekar till det så sa han då att jag skulle går in på hans blogg och titta en bild på hans tjej som han då hade lovat att jag skulle får ser hur hon ser ut osv.

När jag tittade på hans blogg då och jag börja skrika och sa till honom i mic: Oh my god! Din tjej ser så snygg ut som mig ju ha ha. Oh my god alltså, det är bra att du har en sådant snygg tjej som mig då ha ha ha. Han började fnissar som vanligt då och sa: Alltså, det är inte min tjej så du vet? Jag har tagit 2 bilderna från någon annans men jag satt så för skojskull. Så, du skojade med mig alltså? Säg då från början istället att jag slösar bort min energi på att blir super glad att du har en sådant tjej små skällde jag på honom men det är nånting som han vill säga att han kanske inte har en tjej eller kanske har en tjej men vill kanske inte säga who she is? Fortsättningen kommer.. :)

Igår kväll var då Linniiz födelsedagsfest och jag ber verkligen om ursäkt för jag kunde inte komma men hoppas du ändå hade det funny igår. 6-8 st som var där igår och jag som trodde att det skulle blir ca 28 men ja, man kan ändå har kul, hur pass många det är.

Ska nog gå och lägga mig för jag ska nog börja med mitt arbete om Spanien. Så, jag slipper ligger efter.

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0