Fredag.

7 min sen kom man hem från plugget men egentligen sluta inte plugget förr än kvart i tre pga att i klassen har fått ett eget arbete som man då ska skriva om EU länderna. Jag valde då Spanien för det låter mer intressant än dem andra länderna som är med i EU. Egentligen skulle vi har 2 lektioner till men läraren som vi har i samhälle har fullt upp så istället fick vi ett eget arbete som projekt arbete. Ska vara klar till 2 veckor men för mig känns som att jag behöver mer än 2 veckor för jag kommer skriva allt fakta och vad som är intressant också så för mig kommer det dröja till hi hi.

3-4 veckor har jag också ett annat arbete i historia. Jag ska då skriva om en kyrka och när den byggdes osv men känns som man har ganska mycket och göra. Får väl passar på innan operationen börja :)

Ikväll är det då Linniiz födelsedagsfest och jag som har funderat hela tiden om jag skulle vilja dra dit eller inte. Hörde att vissa från gamle TF kunde inte komma eller mådde inte bra så jag hoppas jag ändå kan har kul OM jag ska dit. Tänkte på det också att pappa ska jobbar tidigt imorgon samt att festen börja 20.00 och sluta 00.00.. undra om det känns lite onödigt om man ska dra dit och stanna till 2 timmar..? Tänk om man har jättekul och 1 timme senare måste man dra hemåt igen *suck*. Får ser hur det blir med det.

På bussen hörde jag en låt som Ng bad mig att lyssnar. Alltså, jag lyssnar nog på den låten kanske max 10 gånger eller nåt för jag kände igen mig riktig mycket i den låten. Låten heter då Co Be Mobifone och på svenska heter det nog kanske Tjejen Mobiltelefon eller kanske rättare sagt Tjejen utan namn som ringer till en kille i mobiltelefon äsch, bara gissar typ. Rolig, är att det känns som det är min röst som tjejen då ringer upp till en kille som har glömt vem hon är?

Ska nog sova en stund och senare får jag se om jag ska dra eller inte.

Puss puss S

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0