:)

Nyss små trixat lite med header inne på Ps så är ganska nöjd med min nya header ^^ Jaha, lördag idag och det är bara 1 vecka kvar som jag verkligen längtar till.. ingen blogg för mig då kan man säga men lugnt, jag skriver lite då och då men inte lika ofta.

Jag fundera på att hoppa av plugget och istället tänka på min operation och däremot efter 1-2 har gått så ska jag banna mig att jobbar istället att plugga ihjäl mig som förra året och nu också men jag orka inte längre alltså. Jag är verkligen trött på plugget som inte tar vissa saker på allvar och vissa behandlar en som att man vore en liten skit.

Bättre det än att vara a big loser. Inte att vara elak eller så men det finns vissa som verkligen är det.. dem säger en massa och sen säga förlåt? Ursäkta? Det tar jag inte emot, inte alls.

Ikväll kanske och kanske drar in mot stan med den snygge Gabbe men ja, jag får ser om jag orka för jag har ingen orkande längre med att går ut eller göra något kul men vi får ser vetja ^^

3 veckor har gått då man har tagit sprutan mot vaccinet. Det gjorde inte så ont men när jag åkte därifrån så mådde jag dålig av sprutan. Borde inte tagit det men visst vill man inte i heller blir smittat av någon av närheten men ändå liksom. Kände på mig att man börja mår illa av vaccinet fast samt mår bra och så. Usch, får gåshud av det.

Ska nog titta på Svamp Bob i MTV och senare får jag ser hur det blir med att går ut med den snygge Gabbe?

Puss puss S


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0