Söndag

When the sun shines on the fields of snow and the ice upon the tree,
A gleaming crystalline palace meets the eye and captures me.
I allow myself to enter in, drawn by the dazzling view;
My heart is touched with a diamond wand and suddenly all is new.
Before my eyes, the winter day transforms to an image of spring,
When the river dances in the sun, bringing brilliance to everything.
The beauty is etched upon my mind by nature's famous sculptor,
The happy host of the sky - the sun - and a most-magical captor.

Är färdigt med packningen till imorgon och är fortfarande nervös inför tisdag morgon också, då är det som gäller. Tss, fick höra om en person som jag brukar kallar för miss x-tina och jag sa till om henne till min mamma att hon inte har någon självförtroende. Alltså, hon har inte det om jag ska vara riktigt ärligt. Hon sa om att om hon vore min situation så skulle hon tagit livet av sig och vill inte leva längre pga min situation och jag blir lätt förbannat och sa till min mamma: Du kan hälsar hon miss x-tina från mig att hon har en j'vla dålig självförtroende! Vad tror hon att hon är för något? Jag har en riktig bra självförtroende för att jag våga visa upp mig inför 1000 människor som jag ser varje dag på stan eller på plugget, skulle jag då tar livet av mig själv bara för att jag är kort? En sak också kan du hälsar till henne om jag var i hennes situation alltså smal som henne så skulle jag istället går upp lite i vikt än att ta livet av mig för det är verkligen, verkligen feg och dålig självförtroende. Min mamma sa ingenting och hon blev lite chockad när jag sa så om att hon skulle hälsar från mig till miss x-tina. Jag är så glad att jag våga säga vad jag tycker än att hålla det tyst som förr och jag kan säga rakt ut till andra vad jag tycker är rätt eller fel. Varför ska man vara rädd för andra när dem själva är rädda för andra också. Ibland kan jag också vara lite bitchig mot andra om dem är bitchig mot mig såklart annars så är jag inte det.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0