Smärtsamt

Varje dag, timme, minut och sekund gör så himla smärtsamt. Jag vet inte om jag har ångrat mig eller har inte ångrat mig? Jag vet inte vad jag vill eller vad jag tänker ens.. nästa tisdag är det slut med att skruva vinkeln i båda benet så man ser tydligt att båda mina ben är helt raka än snea. It's good men efter det blir förlängning och jag har hört att det är väldigt smärtsamt än göra båda benet raka.. skelettet kommer drar isär varandra och man känner ju det. Usch, usch..! Om jag inte gör det så kommer mina föräldrar och vissa andra att säga att det är helt onödigt om jag inte förlänga benet också än bara har sådär. Jag har varit väldigt kämpigt på sistone av allt smärtsamt och den här gången vet jag inte om jag kommer klara av det en gång till (?). Det är mitt eget val och jag får bestämma om jag vill eller inte men det känns som alla kommer skylla på mig om jag skippa med förlängningen.. det känns som jag får skit pga detta men jag får väl tänka över det innan tisdag..

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0