Mitt hår växer och växer som odlade gräs

Go'kväll allihopa! Har ni saknat mig? (A) Jag har självklart saknat er enormt mycket men synd att jag inte har tid och blogga lika mycket som förr för jag nu förtiden har fullt upp med träningen. Jobbigt men bättre än att har inget och göra alls eller hur :)

Fick höra innan idag att nån hade klippt uppklippt och det var väldigt fin tyckte min yngsta moster då som jag snackade innan idag i telefon. Trevligt sa jag då samt när jag tänkte härmapa ha ha men nej, så elak ska jag inte vara men typ ändå. Det är väldigt fin att har uppklippt hår med olika slingor i färger, alltså med extensions hårslingor. Jag fundera på att klippa uppklippt hår och sätta dit några slingor med rosa eller blå färg.. det skulle såklart ser snyggt och cooooolt ut..! Eller kanske klippa mig som Rihanna innan hon klippte sitt mellan långt hår till kort korta hår. Ska fundera på det för jag ångra alltid mig när jag har klippt mitt hår typ kort och när jag ser någon med långt hår så börja jag bli lite små less för jag ångrade att mitt hår är kort istället att låta det växa.


Kommentarer
Postat av: NAN :3

Hej hej :)

Allt bra med dig idag?

kram

2009-12-20 @ 10:01:49
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: NAN :3

sv;Jo det är bara bra :)

Godjul!

2009-12-23 @ 22:36:22
URL: http://naaaan.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0