Mimpow is here

Vad har hänt i veckan:

Onsdag:
Mormor åkte ner hit och jag var ganska glad så skönt att har henne här så man slipper en mamma som min mamma då ska hela tiden små klagar. Kan säga att jag har världens bästa mormor i världen <3 Julafton och jag fick bara pengar så är väldigt glad för det hi hi ^^ Glömde gratta M & D på ers födelsedagar så grattis i efterskott pojkar!

Igår:
Mimpow och moster åkte ner hit också så jag blev ännu gladare än nånsin. Fick min julklapp då och den kom 2 dagar sen men det var lugnt i allafall. Fick en lancome produkt paket och parfymen doftade så j'kla gott! Däremot fick man 500:- till av mimpow's pappa och jag tackade honom väl genom att prata i mobilen så är väldigt tacksam :)

Lördag:
Slappar och slappar.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0