Mhmm marabou

15 min sedan kom jag hem med 2 st marabou choklad för 28:- från Maxi. Såklart blev man nyfiken på den nya Winter choklad och har hört talas om att den var väldigt god så därför jag också ville testa.

Oj oj oj, är himla nervös inför imorgon men imorgon gäller det ju att bara träffa läkare, underläkare, sjuksköterska och ska ta en del prover också i försig. I come die to twomorrow ha ha och ska fråga om man kan ta bärbar med sig så man kan blogga och ta bilder hur resultat ser ut plus att ni kommer också följa mina vardagar i sjukhuset i Lund. Som sagt kortväxt till en normal längd och jag har faktiskt sett en kille som också gjorde sådant operation. Han såg vilken pojke som helst och jag bara sa till mig själv: So awesome and so fantastic! Ser ni.. kortväxta människor kan också göra sådana möjliga en sådant operation men det beror ju på en och en också för ibland kan det hända att dem tacka nej till det. Jag som faktiskt har väntat på detta i 2 år nu och äntligen fått tid för det. :)

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0