Hana Kimi

花ざかりの君たちへ

 

The series centers around Mizuki Ashiya, a Japanese girl who lives in the United States. One day, she sees a track and field competition on TV, and becomes attracted to one of the high jump competitors, Izumi Sano. She begins to idolize the young athlete and eventually transfers to Japan to attend the same school that Sano attends. There is a catch, however: Sano attends an all-boys high school, named Osaka Gakuen and Mizuki must disguise herself as a boy to enter.

 

Jag tittade på den här under sommaren 2009 med lill'MT och det var hon som fick mig att titta på den här. Den här serien är väldigt rolig, små sorlig, skumt och fullt med glädje ^^ jag har inte sett hela filmen för jag orka inte ser hela pga att man måste hela tiden klicka på en kapitel och sen nästa samma sak så jag brydde mig inte så mycket om filmen. Såklart så är den snygge Wu Chun (Izumi Sano) med i filmen och Jiro Wang (Shuichi Nakatsu) som hela tiden tror att han är gay för att han tror att hon Mizuki är en kille när hon egentligen är en tjej. Awee ^^

 

Ni borde titta på det i allafall och filmen hitta ni här.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0