Go'morgon

Egentligen skulle jag nu står i stationen och vänta på min buss till plugget men är hemma istället att dra till plugget. Det är ju förberedelser idag inom för imorgon och jag vet inte vad jag ska göra om ingen i klassen kommer imorgon eller kanske bara 1-2 pers som kommer. Får väl tänka över på det för imorgon för jag tycker väldigt synd om mentor som faktiskt gjorde sitt bästa för klassen men synd att skolan då inte tar klassen på allvar än andra klasser.

Friday is here and maybe tonight let's go to party? Skoja lite men måste förbereda mig till på måndag och då lovade jag er att jag ska avslöja vad för operation jag ska genomföra. Det tänkte jag berätta antingen idag eller på söndag så håll kvar till dess. Fredagsmys kanske med..dig?


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0