Diss/hiss listan


Att vissa tror att dem är bättre än andra
Innan idag var jag lite små irriterad på att det var någon som sa "är du på level 7?! *ha ha*"
Jag log och små ler bara utan att jag egentligen vilja säga spela det någon roll om man är lägre nivå än vad du är på? Alltså, jag stör mig lite på andra att dem tror att dem är en vinnare bara för att dem är längre nivå än andra. Spela roll vilken level man är på bara att man inte är en data freak bara.. obs!

Test
Test imorgon.
Jag som sitter här och blogga istället att plugga in testet till imorgon? Jag lova mig själv att jag ska göra det innan jag gå och lägger mig men om det inte funka bra så får jag väl göra mitt eget bästa, so it is.


Sova
Efter jag har bloggat färdigt så ska jag faktiskt vila mig en stund och sedan plugga på testet.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0