Dag 7

Ny duschat och känner mig riktigt fräsch samt happy like a puppy. Har tränat gått in till toan samt stod jag vid vasken utan någon hjälpmedel.. alltså, jag kände mig ganska stolt för mig själv nu och jag har bestämt mig att göra mina ben raka och sedan skruva 2 cm och sedan PUNKT slut med det. Jag har varit väldigt kämpigt på sistone samt känner jag på mig att jag kommer inte stå ut till med att skruva 8 cm xtra till. Jag är ändå nöjd så spela roll liksom :)

Imorse fick jag en spruta i låren och det gjorde mindre ont än att ta i magen. Jag ska ta den sprutan till 7 dagar till 10 dagar till och jag kommer svimma, är helt säkert på det. Varje dag ska jag vräka mig 1-2 värktabletter och jag kommer blir beroende av det såklart.. knarka värktabletter :P

Idag ska man får skjuts hem av en taxibåt? Taxibåt har jag aldrig hört talas om men whatever. Skönt att får komma hem igen.. saknar mitt rum väldigt mycket.

När jag tränade imorse så trodde jag att det skulle göra värre ont men faktiskt gjorde det inte så ont som igår. Mitt högra ben idag var OK för jag koncenterade mig hela tiden på att titta på golvet. Det funkade för mig i allafall och mitt högra ben gjorde inte så värst ont i heller så är super glad för det.

Jag längtar i januari alltså för jag kanske kommer får min överraskning present <3

Miss you baby x <3

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0