Dag 6

Idag hälsade mina föräldrar på mig och dem satt här kanske i några timmar men visst känner man sig lätt tröttsam när man är i sjukhuset.? Jag själv känner mig väldigt mycket tröttsam samt känner mig lite sjuk på nått sätt också.

Imorgon åker jag hem och det känns faktiskt skönt att komma hem än att stanna 1 dag till i sjukhuset, usch nej. Never again i stay by the hostpital. Det känns som jag börja ångra mig inför detta om jag tänker genom det.

Jag trodde aldrig att min högra ben skulle göra mer så ont än den andra benet. Mina tårar faller varje gång jag försöker gå med den högra benet och det känns som min skelett ben vill brytas i tusenbitar, känns det som. Bra att detta är över och allting har gått bra förutom att det gör så ont som jag inte trodde på att det skulle göra så ont egentligen.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0