Dag 3

Jag ska bara snabbt svara en fråga vad för operation jag har genomfört:
Det är benförlängning och det innebär att jag kommer blir längre från 1.20 till 1.30. Först och främst på tisdag nästa vecka så kommer jag att börja skruva 1 millimeter på varje sida av båda benet. Jag måste skruva 1 millimeter per dag alltså, skruva så att båda benet blir helt raka och det tar 21 dagar tills dem blir helt raka. Efter 21 dagar har gått så kommer jag förlänga båda benet 2 cm och det gäller också samma sak med att skruva 1 millimeter per dag. Visst kommer det göra smått ont men jag kommer klara det hoppas jag på i allafall :)

Slangar i min kropp med smärtstillande
Senare ikväll kommer min kropp att vara fria från slangar som jag nu har i min kropp med smärtstillande så jag inte får ont i min dumma högra benet eller båda benet i försig men mest i högra benet. Smärtan av i högra benet tog kål på mig idag så jag kunde knappt går in helt på toaletten och plötsligt försvann jag i några sekunder för jag mådde lite illa samt var väldigt yr. Tack vare att jag fick hjälp av 3 sjuksköterskor och dem var tvungna att bära upp mig till min sköna mjuka säng och det kändes bättre faktiskt.

Min humor går och ner just nu
Av smärtstillande medel går faktiskt min humor upp och ner. Som sagt sa min sjukgymnastik att jag kommer vara en annan människa till på söndag för då är det över med smärtstillande. Annars vad som än hände så kommer jag alltid att vara den jag är så don't forget it my sweet people.

Kommentarer
Postat av: Carrou bloggarc

Åh hoppas det går bra för dig! Det låter jobbigt alltihop och det är ju inget kul att ha ont så bäst för dem att de är snälla mot dig där och hjälper! :) Kramar

2009-12-10 @ 14:03:51
URL: http://carrou.blogg.se/
Postat av: Carrou bloggar

Sv: aah det kan jag förstå! kommer du ha så ont hela tiden eller blir det bättre med tiden? kram

2009-12-10 @ 15:32:08
URL: http://carrou.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0