Allvar?!

Idag log jag i sängen och tittade på tv som vanligt men vad ska man annars liksom. Jag var helt fokus inne i tv så ville mamma fråga mig en sak. I mina tankar tänkte jag: Vad vill hon nu då? Så jobbigt!

Vårt samtal
M: Vill du har en valp som du alltid velat har förut?
J: Va? Du skoja med mig?! Jag vet att du skoja med mig så sluta nu.
M: Om jag inte menar på skoj då så, vad säger du om det då?
J: Okej, om du inte skoja eller skoja så är du skyldig mig en tjänst då om du skoja.

Så fortsatte vår lilla samtal om det och till sist hörde jag pappa som satt på högra sidan bredvid mig.
Han sa: Lovar du mig då att du väl sköter om den och alltid går ut med den istället att det är alltid jag som ska går ut med den. Jag trodde inte på mina öron alltså och jag som log helt fundersam på tänk om dem bara skoja med mig för dem bruka skoja om sådana saker som jag alltid velat vilja har.

Jag var helt tyst en stund och så sa pappa: Vi vänta till du blir helt frisk och kan går. Däremot ska vi skaffa en åt dig och det lovar vi dig.

Mitt hjärta var helt lycklig när jag äntligen hade fått höra att jag kommer får en valp. Ooh, längtar till dess!
Jag har faktiskt valt två hundraser men jag har inte bestämt mig ännu vilket 1 av 2 hundraser som jag vill vilja har.. (??)


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0